Thursday, July 15, 2010

Freedom Series (006, 007, 008)



I started this series last year. This images that started out as prints. my first idea was to boombard the page with lines. Then one line could arise from the rest. This idea changed when the medium would not allow me to do what i wished to do. The image did not make much visual sense. plus I had started thinking about making these videos. They are an attempt to let the viewer see the process. Although I was not able to show the beginning I will surely do that in later post with other series. I am already planning to make a "peace" series. hope you enjoy these videos. please subscribe to my channel, and or follow me on my blog ( http://sangiovanniart.blogspot.com )

prints for these images will be available once i am finished with the bulk of the videos. thank you for your patience. I believe then I will know a bit more about what I have made.

自由系列(006,007,008)

我开始这个系列的最后一年。这个图像,开始了作为打印。我最初的想法是boombard与线页面。然后,一条线可能来自其他地区。当媒介改变不容许我做什么我想这样做的想法。图像没有多大的视觉感。再加上我已经开始考虑让这些影片的想法。他们试图让观众看到这一进程。虽然我没能显示,与其他系列的后面开始后我一定会做到这一点。我已经准备做一个“和平”系列。希望你喜欢这些影片。请订阅我的渠道,或按照我的博客我(http://sangiovanniart.blogspot.com)

这些图像将可打印一次,我与大部分完成的影片。感谢您的耐心。我相信我会知道什么我一点也更加。

स्वतंत्रता सीरीज (006, 007, 008)

मैं पिछले साल इस श्रृंखला शुरू कर दिया. यह चित्र है कि बाहर शुरू के रूप में मुद्रित करता है. मेरा पहला विचार करने के लिए लाइनों के साथ पृष्ठ boombard था. फिर एक लाइन आराम से उत्पन्न कर सकते हैं. यह परिवर्तन जब मध्यम मुझे करना क्या करने की कामना की अनुमति नहीं होगी मैं विचार है. छवि दृश्य बहुत मतलब नहीं था. प्लस मैं इन वीडियो बनाने के बारे में सोचना शुरू कर दिया था. वे एक जाने के लिए दर्शक प्रक्रिया को देखने का प्रयास कर रहे हैं. हालांकि मैं दूसरे श्रृंखला के साथ बाद में पोस्ट में मैं निश्चित रूप से शुरू हो जाएगा कि दिखाने के लिए सक्षम नहीं था. मैं पहले से ही एक "शांति" श्रृंखला बनाने की योजना बना रहा हूँ. आशा है कि आप इन वीडियो का आनंद लें. अपने चैनल की सदस्यता कृपया और मुझे या मेरे ब्लॉग पर (http://sangiovanniart.blogspot.com पालन)

इन छवियों के लिए प्रिंट उपलब्ध हो एक बार मैं वीडियो के थोक के साथ समाप्त हो रहा हूँ. आपके धैर्य के लिए धन्यवाद. मैं तो मानना है कि मैं एक बिट मुझे क्या बना दिया है के बारे में अधिक पता चल जाएगा.